Z-DESIGN.PL

Znak rozpoznawczy firmy

Home  >>  Blog  >>  Znak rozpoznawczy firmy

Logo jest znakiem rozpoznawczym każdej firmy. Ważne jest, aby odzwierciedlało cele i misję marki i było z nimi, jak najbardziej tożsame. Bardzo często w logo umieszcza się również nazwę marki. Pozwala to klientowi od razu zobaczyć, z kim ma do czynienia. Istotne jest, aby logo było unikalne i kojarzyło się tylko z daną marką. Na przykład ugryzione jabłko to symbol na stałe już przypisany do Apple.

Trzeba jednak pamiętać, że projektowanie logo wcale nie jest takie proste. Potrzebny jest kreatywny pomysł i dobre wykończenie. Do tego wykorzystuje się dobrej jakości programy graficzne. Potrzebne są odpowiednie umiejętności, aby z nich we właściwy sposób korzystać. Tylko grafik będzie potrafił zrobić z nich użytek. Dlatego projektowanie logo właśnie takim osobom warto powierzać, które mają w tym kierunku już odpowiednie umiejętności. Dzięki temu, otrzymamy logo, które będzie się bardzo dobrze prezentowało i będzie ściśle związane z daną marką. Gdy klient je zobaczy, od razu będzie wiedział, że ma do czynienia na przykład z tą, a nie inną firmą copywriterską.

Nie warto oszczędzać na logo. Logo dobrej jakości, które zostało wykonane przez profesjonalistę może kosztować nawet ponad 500 zł. Niestety, ale taka jest cena za kreatywność. Nie warto jednak szukać tańszych opcji. Otrzymamy wtedy złej jakości logo, które w żaden sposób nie będzie odzwierciedlało zamysłu naszej firmy i nie będzie z nią tożsame. Za dobre logo trzeba zapłacić i to czasem słono. Ale warto. Zostanie z firmą już na lata.